• Image 1 Caption
  • Image 2 Caption
  • Image 3 Caption

PostHeaderIcon Propozycje zabaw dla dzieci i rodziców - Angielski

23.03.2020- grupa I i II

- utrwalenie słów związanych z wiosną: grass, sun, bird, flowers, wind, umbrella

- przypomnienie kolorów na podstawie piosenki o tęczy „Rainbow song” https://www.youtube.com/watch?v=FusOFRxiMOE

- zabawa w rysowanie/ układanie klocków po kolei tak jak kolory w tęczy od dołu/ziemi

23.03.2020- grupa III, IV i V

- utrwalenie słów związanych z wiosną: spring, grass, sun, bird, flowers, wind, umbrella, It’s raining, It’s sunny, It’s windy, It’s warm (wskazywanie na kartach obrazkowych, tworzenie samodzielnie kart obrazkowych, ilustrowanie ruchem ciała stanów pogody)

- przypomnienie kolorów na podstawie piosenki o tęczy „Rainbow song” https://www.youtube.com/watch?v=FusOFRxiMOE

- tworzenie tęczy z różnych materiałów, układanie klocków po kolei tak jak kolory w tęczy od dołu/ziemi

20.03.2020- grupa I i II

- wprowadzenie i utrwalenie słów związanych z wiosną: grass, sun, bird, flowers, wind, umbrella

- przypomnienie kolorów na podstawie piosenki o tęczy „Rainbow song” https://www.youtube.com/watch?v=FusOFRxiMOE

- zabawa w rysowanie/ układanie klocków po kolei tak jak kolory w tęczy od dołu/ziemi

20.03.2020- grupa III, IV, V

- wprowadzenie i utrwalenie słów związanych z wiosną: spring, grass, sun, bird, flowers, wind, umbrella, It’s raining, It’s sunny, It’s windy, It’s warm (wskazywanie na kartach obrazkowych, tworzenie samodzielnie kart obrazkowych, ilustrowanie ruchem ciała stanów pogody)

- przypomnienie kolorów na podstawie piosenki o tęczy „Rainbow song” https://www.youtube.com/watch?v=FusOFRxiMOE

- tworzenie tęczy z różnych materiałów, układanie klocków po kolei tak jak kolory w tęczy od dołu/ziemi

Przygotowała: Iwona Lipska

16.03.2020- grupa I i II

- wprowadzenie i utrwalenie słów dotyczących wiejskich zwierząt: duck, pig, cat, dog, horse, cow  - demonstracja obrazków, zabawa „What’s missing?” (układamy obrazki ze zwierzątkami, w czasie gdy dziecko ma zakryte oczy chowamy jeden obrazek, dziecko odsłania oczy i musi po angielsku powiedzieć czego brakuje)

- wprowadzenie i próby śpiewania  piosenki: Old McDonald had a farm https://www.youtube.com/watch?v=_6HzoUcx3eo ( zabawa na wskazywanie obrazków przedstawiających zwierzątko z piosenki)

- zabawa kalambury – naśladowanie znanych zwierząt

16.03.2020- grupa III, IV i V

- wprowadzenie i utrwalenie słów dotyczących wiejskich zwierząt: duck, pig, cat, dog, horse, cow  - demonstracja obrazków, zabawa „What’s missing?” (układamy obrazki ze zwierzątkami, w czasie gdy dziecko ma zakryte oczy chowamy jeden obrazek, dziecko odsłania oczy i musi po angielsku powiedzieć czego brakuje)

- wprowadzenie i próby śpiewania  piosenki: Old McDonald had a farm https://www.youtube.com/watch?v=_6HzoUcx3eo ( zabawa na wskazywanie obrazków przedstawiających zwierzątko z piosenki)

- zabawa kalambury – naśladowanie znanych zwierząt

- zabawa “find the pairs”, gra memory z zwierzątkami

- zabawy ruchowe przy piosenkach związanych z tematyką zwierząt ” Old McDonald had a farm, The Animals on the farm https://www.youtube.com/watch?v=zXEq-QO3xTg , Who took the cookie? (Farm animals version) https://www.youtube.com/watch?v=Vu0-98fgnRo

Przygotowała: Iwona Lipska